onsdag den 3. oktober 2012

Min yndlings blogger i DK

Hej skønne læsere......
I dag har faktisk været en utrolig god dag. Jeg mødte kl. 9:00 i morges og havde fri kl. 14:40... Bum bum. Det var nu ikke så slemt, og min dag blev bare SÅ meget bedre ved, at min dansk lærer fortalte mig, at min dansk aflevering er blevet rigtig god (og vi har ikke fået dem tilbage endnu, aaaaarh!!!! spændt. kryds fingre for mig) !!!!


Nå men, i dag skal det faktisk handle om min yndlings blogger i Dk.... Kan i gætte hvem det er ????
                                      (i kunne også bare kigge på billedet under teksten her) 
SELVFØLGELIG skønne, skønne, skønne Sillewho. (hendes blog www.sillewho.dk) Og så tænker i sikkert "Jamen Elisabeth, I er jo på ingen måder ens?" Nej, det kan I godt have ret i, men jeg synes ikke det handler om, at være ens. Selvom hun måske ryger rigelig meget eller drikker sygt meget kaffe (lol), som jeg jo på ingen måder gør - så handler det om BLOGGEN og dens indhold, ikke alt det andet udenom. Og Sille formår VIRKELIG, at sætte nogle tanker igang hos mig, og det ved jeg hun også gør, hos så mange andre. Hun kan være totalt hyper, mega nede, glad, ked af det, sur osv osv., som alle andre mennesker kan. Hun er så ægte, det er simpelthen så skønt. Og hendes videoer.... Amen, jeg kunne se dem om og om og om igen.. Jeg elsker hendes måde at snakke om tingene på, være ligeglad og sige "Jaer, jeg har Björkvin trusser på - luk røven!", ahahahhah. Et af mine yndlings citater fra hende. For altså, tøsen har jo fed stil, så er det jo ligemeget hvad hun putter om sin røv, hvis i forstår mig ret, hæ. Men ja - hun er virkelig den BEDSTE blogger i DK, efter min mening. Så skynd jer ind og se hendes blog, og bliv lige så fascineret af hende, som jeg er!

Men nu vil jeg smutte i seng.... 
Hugs and kisses from me 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar