onsdag den 17. oktober 2012

Billedstorm og efterårsferie

      



            

        

        

    

Hej skønneste læsere. Lige en total billedstorm, men ja...... Sådan skal det også være nogle gange. Men ja, det er ikke bare tilfældige billeder, men nogle billeder som inspirerer mig, eller som viser noget som jeg elsker..... Så ja. Lige nu har jeg faktisk efterårsferie (hvilket de fleste nok har), hvilket er FANTASTISK. Det er så dejligt at slippe for lektier i en uges tid, bare det at kunne sove længe og bare slappe fuldstændig af, er virkelig fantastisk. Jeg elsker det. Her i morgen (som faktisk er i dag), der skal jeg være sammen med min skønne bedsteveninde Emma. Fredag skal jeg i Ikea med min veninde Sarah, så det bliver super skønt at se de piger man holder allermest af! Lørdag skal jeg bare igang med min matematik aflevering tror jeg... Vi har fået 2 for indtil videre.... Puha. Den ene er til d. 12 november og den anden er til d. 3 december, så jeg kan lige så godt se at komme igang. Søndag skal jeg ellers bare slappe af og se forbrydelsen.... Er totalt besat af det program. Nå men, total billede og "hvad jeg skal lave resten af min efterårsferie" agtigt indlæg, men sådanne indlæg skal der også være plads til!! 
- Hvad skal I lave i jeres efterårsferie?

Kisses 

1 kommentar:

  1. Inspirerende indlæg..
    Jeg skal til fødselsdag i Tivoli lørdag, fødselsdag søndag, og ellers bare slappe lidt af. :)
    -Emma-

    SvarSlet