mandag den 1. oktober 2012

Min hverdag


Hej dejlige mennesker. Hvorfor skriver jeg egentlig i kursiv? Nå, fuck det - HEJ!
I dag vil jeg fortælle jer lidt om, hvad jeg går og laver i min hverdag. Jeg håber, at i vil nyde det.

Yes yes.... Hvordan starter man så lige det. Hov, vent? Det er jo startet nu - 1,2,3 and shooooowtime... Jeps.
I min hverdag går jeg selvfølgelig i skole, på en privatskole - som normalt varer fra 8.10-14.40...
Og når der så venter en times lektier derhjemme hver dag (i gennemsnit of course), så gør det heller ikke det sjovere.
Men sådan er livet, desværre... Ej, det er jo godt nok, men det er dog ***** irriterende, at man ikke har særlig meget tid, til at være sammen med sine venner og veninder, fordi at tiden bare ikke er der... Det handler måske bare om prioritering? Det ved jeg ikke. I så fald, er jeg virkelig dårlig til det..... Og så handler det måske også om, at jeg gør det meget værre, end det måske er. Men jeg går virkelig bare meget op i min skole, at jeg har mine ting med, har lavet mine lektier og afleveringer ordenligt og at jeg aflevere ting til tiden. Det er noget jeg altid har lært og noget jeg altid vil stå fast ved. "Skolen er nøglen til ens fremtid" - Just sayiiiiiing!!!!!!!!!
Så ja, det var vel en (lille) beskrivelse af, hvad jeg gør det meste af min formiddag og eftermiddag.

Når jeg så endelig finder lidt tid til, at være sammen med venner - er det absolut det jeg foretrækker! Det bare, at kunne få snakket ud med tøserne, at hænge ud med ens bedsteven og bare at ligge derhjemme og gnaske popcorn i sig, imens man snakker med sin bedsteveninde, om alt mellem himmel og jord - det er lige mig!
Jeg elsker mine venner SÅ HØJT og de er virkelig dem som gør, at jeg har lyst til at stå op hver morgen.
De er fænomenale, som man siger!!!


OG ELLERS ..... Så laver jeg videoer, blogger, tager billeder, ligger i min seng og tænker over livet, sover, spiser, går i bad (lol?), er grim osv osv. - For når jeg gør de ting, kan jeg bare koble helt af, tænke på alt andet, end lige skole, lektier, tøsefnidder, sladder, rygter osv., og bare være helt mig selv. Det er nok noget af det jeg elsker allermest ved at leve. At man har mulighed for, at gøre de ting, som man virkelig bare elsker... Mhhhh, det er skønt. Når man nu ellers får tid til det.... Men ja, nu er det snart efterårsferie, så der skal HELT sikkert slappes af og så skal jeg bare nyde, at jeg er færdig med min 5 afleveringer, i Engelsk, Dansk, Tysk, Matematik og Kristendom... Altså, så er de lavet og afleveret(nogle før andre of course)! Dem har jeg cirka fået inden for den seneste måned vil jeg tro. Puuuuha...... Nå men, vi skal alle sammen huske på, at det gør os kun klogere at lave vores skolearbejde og følge med i timerne, så det er helt fint.

Nu vil jeg smutte ned under dynen, tænke over livet og drikke et glas vand. Jeg håber, at i nød mit super mærkelige indlæg.... Kan I ha' det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar